בניית אתרי תדמית

המגוון הרחב של אתרים הממלאים את האינטרנט הביא לכך כי לא פשוט בכלל למשוך את העין ואת הלב של הגולש או הלקוח. אנו סבורים שזה קשה – אבל לא בלתי אפשרי. אנחנו, חברת סופרווב מתמחים בבניית אתרים בפלטפורמות המובילות, על בסיס וורדפרס. אנחנו מכירים בעובדה כי בניית אתרי תדמית מחייבת אותנו למקצוענות גבוהה וחשוב לא פחות – חדשנות. כדי שאתר תדמית ישיג את המטרה, הוא חייב לעבור אפיון מעמיק ולאחר מכן להציג לגולשים גם מסר וגם צורה. המסר צריך להיות ברור וגם מושך וויזואלית. העיצוב של האתר חייב לשדר ייחוד שיגרה את סקרנותו של הגולש ויגרום לו לרצות "לצלול" פנימה. היום הרי כל עסק צריך אתר אינטרנט!
בניית אתר תדמית

מהן האיכויות של אתר תדמית עסקי

מהו בעצם אתר תדמית לעסק? זהו אתר שחושף לפני הגולש מה שחשוב לדעת לגבי אותו העסק שאליו נכנס. זה יכול להיות אתר שהוא למעשה חנות מקוונת, זה יכול להיות אתר של איש מקצוע כגון מעצב שיער או חשמלאי, זה יכול להיות אתר של מפעל, מוסך, מאלף כלבים ועוד אלף ואחת אפשרויות, אך תמיד יש לאתר הזה משמעות ברורה. זהו אתר שצריך לשלב בתוכו איכותיות של חלון ראווה נוצץ ביחד עם כרטיס ביקור מרהיב. זה צריך להיות חלון ראווה שמושך את הגולש להיכנס ולהביט ולאחר מכן – לרצות ליצור קשר על בסיס התועלת והערך המוסף הנגלים מתוך האתר.
בניית אתרי תדמית חייבת להתבסס בראש ובראשונה על אפיון מעמיק. האפיון צריך להיעשות תוך שימת לב לכמה דגשים (או רמות). רמה אחת הינה רמת העסק, רמה נוספת היא רמת המסר ועוד רמה מתקשרת עם עיצוב ונראות. כדי שאתר תדמית יהיה באמת איכותי וייחודי יש צורך להבין עד הסוף מיהו העסק או הארגון שלמענו בונים את האתר. מה בדיוק מציע העסק, בדגש על ייחודיות שאין לאחרים. בנוסף, צריך להחליט מהו המסר או המסרים שרוצים להעביר לגולשים, ללקוחות הפוטנציאליים. רק לאחר שאנו מבינים היטב "על איזה גל" משדר העסק, רק כאשר ברור מהן האיכויות שלו, תתבצע בניית האתר תוך שילוב דגשים וויזואליים. שילוב של אופי ויופי – על כך אתר תדמיתי מעולה חייב להתבסס.

אתרי התדמית של סופר ווב

אנו גאים בכך שהשירות של Superweb הינו שירות אישי, תפור בדיוק לפי צרכיו ומידתו של הלקוח. כל בניית אתרי תדמית שאנו מבצעים נעשית מתוך מחויבות ללקוח, לתוצאות, למטרה. אצלנו תוכלו לקבל את כל המכלול של השירותים שתצטרכו – גם שיווק ברשתות חברתיות, גם בניית האתר עצמו, קידומו במנועי החיפוש וגם אחסון אתרים.

בניית אתרי תדמית

הקמת חנויות וירטואליות

בניית דפי נחיתה