קוסמטיקאית, אינסטלטור, מורה פרטי לחשבון ואפילו בית דפוס קטן בקרבת האוניברסיטה – כולכם צריכים שיהיה לכם אתר אינטרנט!
כן, כן, זה אולי נשמע לכם מוזר אבל הזמנים השתנו. תהיו בטוחים שרוב הלקוחות שלכם חיים את הרשת ומבחינתם מי שלא שם פשוט מאוד לא קיים.
אז למה לא בעצם?
כדאי שיהיה לכם ברור שהלקוחות מחפשים אתכם ומחפשים מידע עליכם, בין אם תרצו בכך ובין אם לא. אז אם זה המצב, עדיף שהמידע שהם יקבלו יותר עליהם רושם חיובי, לא? לרוב זה עובד כך: לקוח פוטנציאלי מתלבט האם לפנות אליכם או למתחרים שלכם, לאחר שקיבל המלצות הוא יפנה לגוגל וברוב המקרים מה שהוא מגלה שם יהיה מה שיכריע את המאזן. אם הוא ימצא אתר איכותי ומזמין, עם עיצוב נוח, מידע רלוונטי והמלצות מלקוחות מרוצים – אין סיבה שהוא לא יבחר בכם. לעומת זאת, אם הוא לא ימצא אתר הוא כנראה יעבור לאפשרות הבאה שלו כי הוא ירגיש שאין לו על מי לסמוך.
העסק שלכם משדר אמון ומקצועיות
חשוב להבין שמעבר לחשיבות שבנוכחות במרחב האינטרנטי, הקיום של אתר אינטרנט לעסק שלכם מאפשר ללקוח לסמוך עליכם ועל העסק שלכם יותר. קיומו של אתר מקנה ללקוח תחושה שמדובר בעסק רציני ומבוסס ולא בעסק חובבני ומפוקפק. כמו כן, אתר האינטרנט, בניגוד אליכם, פועל ומספק מידע סביב השעון ללא תלות בשעות הפעילות של העסק. כך שגם לקוח שצריך לקבל מענה דחוף באמצע הלילה או ביום חג או שבת סומך עליכם שלא תשאירו אותו לבד ויודע שבאתר האינטרנט הוא יוכל לקבל מידע רלוונטי ונגיש בכל זמן. מכאן אנחנו מגיעים ליתרון נוסף בקיומו של אתר אינטרנט והוא, שדרך האתר אפשר לשמור בקלות על קשר עם הלקוחות, לעדכן אותם בשינויים של שעות פתיחה או במבצעים חדשים ולמעשה בכל שינוי בעסק.
אחד היתרונות הגדולים ביותר בבניית אתר אינטרנט לעסק שלכם הוא שפשוט "אין טוב ממראה עיניים". האתר שלכם יכול לשמש כחלון ראווה מעולה ונגיש לעסק שלכם לכל מי שיחפוץ בכך ואתם תוכלו לשנות ולהתאים אותו בכל רגע ובקלות למצב הסחורה שלכם, המבצעים הרלוונטיים או כל דבר אחר שתרצו.