ניהול ותחזוקת אתרים

אתרים שמנוהלים באופן מקצועי לא רק נראים טוב יותר אלא גם זוכים להערכה רבה יותר. ניהול אתרים מקצועי מושך יותר גולשים וגם הופך את האתר המנוהל ליותר נחשב מבחינתה של גוגל. האלגוריתם של גוגל נותן עדיפות גבוהה מאוד לאותם אתרים שאליהם מועלים תכנים חדשים, בתדירות הראויה. על מנת שאתר אינטרנט ינוהל באופן מיטבי כדאי להיעזר במקצוענים. בדיוק חברה כמו סופר ווב אתם חייבים להכיר.
ניהול ותחזוקת אתרים

אין תחליף לאתר מעניין ועדכני

מה יכולה סופרווב לעשות בשבילכם? אנו חברה שחיה ונושמת מנועי חיפוש, אינטרנט, שיווק מקוון. אם אתם צריכים מקצוענים, שיורידו על הכתפיים שלכם את הדאגה שמא האתר לא מספיק מעודכן ולא די מנוהל, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, לא תצטערו לרגע. לא תצטרכו לנסות לכתוב תכנים או לחפש כל הזמן כותבים מזדמנים שלא יגישו תוצרים ראויים. ניהול תוכן אתר – זה מה שאנחנו יודעים לעשות ואנו מבצעים את זה מכל הלב. ומה עוד אנו יודעים לעשות? אנו מספקים שירותי אחסון ובניית אתרי וורדפרס, קידום אתרים SEO וניהול דפי עסק ודפי פייסבוק. אנו יודעים לקדם בגוגל ולהיעזר בפלטפורמות השונות כדי שכל אתר או דף בית ייראו טוב יותר ויהיו אפקטיביים יותר. יותר לידים, יותר מכירות, יותר המרות והרבה יותר עניין. כי בסופו של דבר, אין תחליף לאתר מעניין ומעודכן.

ניהול אתרים עם סופרווב

את המשמעות של ניהול אתרים אנו מוצאים בכמה וכמה היבטים. קודם כל – ההיבט הוויזואלי. דבר שני, ההיבט התוכני. שלישית, עדכניות ורלוונטיות. רביעית, תמהיל. נסביר על קצה המזלג לאן אנחנו חותרים. בהיבט הוויזואלי, נדאג לכך כי האתר שלכם ייראה פשוט מצוין. אתר שיתמוך במותג או יהפוך למותג בעצמו. מבחינה תוכנית, נדאג כי יהיה לאתר שלכם מה להציע לגולשים, עם תכנים איכותיים שהופכים אותו למקצועי. כי מקצועיות, ידע וערך מוסף – זה מה שהגולשים מחפשים. זה מה שתומך במאמצי מכירה וזה גם מה שמקדם את האתר בדירוגים של גוגל. אנו נוכל להבטיח כי האתר שלכם יהיה תמיד מעודכן, כי מה שהיה נכון אתמול כבר לא יהיה נכון למחר. ובאינטרנט, מי שלא מעודכן – לא נחשב. מבחינת התמהיל, נוכל לדאוג שבאתר שלכם יהיה את הכל. גם מאמרים וגם סרטונים, גם אנימציות וגם פיצ'רים נוספים. נדאג לכם ולאתר שלכם לאורך כל הדרך, עם כל מה שצריך. קידום אורגני וקידום ממומן, קישורים ושימוש מיטבי במדיה חברתית, לרבות דפי עסק פעילים ומושכים.